نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساسات موثر شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • ارزیابی عملکرد طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • استارتاپ شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • استراتژی کارآفرینانه طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • استعاره ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • اشتغال پذیری طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
  • اصالت نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • اکوسیستم نوآوری طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • الگو بودن نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • انتخاب صنعت تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • انتخاب مدل کسب وکار طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • انتظار برآورده‌شده تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • انگیزه شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]

ب

  • بازار کار طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
  • بازارهای بین‌المللی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • بازاریابی اجتماعی تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • بازاریابی دیجیتال طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • بانک ها طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
  • باورهای دینی تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
  • بحران فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • برندسازی تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]

پ

  • پاداش پولی تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • پارادایم کوانتومی واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
  • پارک علم و فناوری طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
  • پایداری کسب وکارها طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
  • پدیدارشناسی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • پرورش کسب وکار طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • پنرُز نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • پیگیری ایده شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]

ت

  • تئوری داده بنیاد تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • تاب‌آوری فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • تامین مالی خرد طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
  • تحلیل مضمون طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • تحلیل هم‌واژگانی نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • تحول دیجیتال مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
  • تصمیم‌گیری احساسی تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • تصمیم‌گیری شهودی تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • تصمیم‌گیری منطقی تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • تعامل با مشتری طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • تعلق سیاسی تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
  • تفکر علمی نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • تکنولوژی‌های دیجیتال شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • توسعه کارآفرینی تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
  • تولید ناب طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]

ج

  • جذابیت برند کارفرما تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
  • جذب سرمایه" نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • جهت‌گیری کارآفرینانه شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • جهت‌گیری کارآفرینانه سبز تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]

چ

  • چابکی استراتژیک شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • چالش چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]

خ

  • خرده‌فروشی پوشاک مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
  • خلاقیت سبز تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]

د

  • دانشگاه کارآفرین تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
  • درک ایده شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • دسترسی‌به‌سرمایه‌گذاران" نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • دیدگاه منبع محور بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

ر

  • رابطه پاداش و عملکرد تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • راه‌اندازی کسب و کار ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • رسانه‌های اجتماعی تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • رسانه‌های اجتماعی ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
  • رفتار کارآفرینانه شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • رقابت‌پذیری طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • روش آلکایر-فوستر ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
  • روش دلفی تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]

ز

  • زنان اینفلوئنسر ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]

س

  • سابقه" نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • سازمان‌های دولتی شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • سبد سرمایه گذاری ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
  • سرمایه اجتماعی تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
  • سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]

ش

  • شاخص کلیدی عملکرد ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
  • شاخص‌های عملکرد طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • شتابدهنده" نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • شتاب‌دهنده شرکتی طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • شدت بین‌المللی سازی شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • شرایط مداخله ای و زمینه ای کارآفرینی شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • شرکت های دانش بنیان شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • شکاف‌های دانشی بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • شکست کارآفرینانه طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • شناخت ایده شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • شوخ-طبعی مدیران تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]

ط

  • طراحی خدمت ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]

ع

  • عوامل شکست نوآفرین طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]

ف

  • فایده‌مندی نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
  • فراترکیب ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • فراترکیب طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • فرصت‌های کارآفرینانه بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • فرصت‌های کارآفرینی واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
  • فروشگاه‌های آنلاین تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • فناوری مالی چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • فهم کارآفرینی ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • فیزیک کوانتوم واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
  • فین تک چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]

ک

  • کارآفرین نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • کارآفرین شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • کارآفرینی ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • کارآفرینی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • کارآفرینی فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • کارآفرینی طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
  • کارآفرینی مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • کارآفرینی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • کارآفرینی ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
  • کارآفرینی اجتماعی تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
  • کارآفرینی سازمانی تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
  • کارت امتیازی متوازن طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • کار و رفاه اجتماعی شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • کسب و کار فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • کسب‌وکار مقیاس‌پذیر مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • کسب‌وکار نوپا مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • کسب وکارهای نوپای کارآفرینانه طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
  • کسب و کار و خانواده ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • کیفیت ایده‌پردازی کسب‌وکار جدید تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]

م

  • ماهیت فرصت واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
  • مدل توسعه طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • مدل کسب‌وکار طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • مدل کسب و کار چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • مدل مفهومی شکل‌گیری استراتژی مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
  • مرجعیت نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • مرشدی" نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • مرور سیستماتیک چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • مرور سیستماتیک بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • مرورسیستماتیک نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • مکانیزم‌های توسعه رفتار کارآفرینانه شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • مناطق محروم تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
  • مهارت افزایی طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
  • مهربانی مدیران تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
  • موانع گذار مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • موفقیت شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • موفقیت کسب و کار ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]

ن

  • ناب‌سازی طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
  • نظریه خودتعیین‌گری تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • نظریه رشد نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • نقشه دانش بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • نگرش سبز تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
  • نوآوری ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • نوآوری شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • نوآوری اجتماعی طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • نوپای ناب طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]

و

  • واحدهای فناور و دانش بنیان استان اردبیل طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
  • وزارت تعاون شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]

ه

  • هوشیاری کارآفرینانه شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]