رابطه پاداش و عملکردتأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
راهاندازی کسب و کارازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
رسانههای اجتماعیتدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
رسانههای اجتماعیارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
رفتار کارآفرینانهشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
رقابتپذیریطراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
روش آلکایر-فوسترارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
روش دلفیتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
ز
زنان اینفلوئنسرارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
س
سابقه"نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
سازمانهای دولتیشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
سبد سرمایه گذاریارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
سرمایه اجتماعیتبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
سرمایهگذاری خطرپذیرارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
ش
شاخص کلیدی عملکردارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
شدت بینالمللی سازیشناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
شرایط مداخله ای و زمینه ای کارآفرینیشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
شرکتهای دانشبنیانطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
شرکت های دانش بنیانشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
شکافهای دانشیبازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
شکست کارآفرینانهطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
شناخت ایدهشناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
شوخ-طبعی مدیرانتأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
ط
طراحی خدمتارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
ع
عوامل شکست نوآفرینطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
ف
فایدهمندینگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
فرآیند تحلیل شبکهایتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
فراترکیبارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
فراترکیبطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
فرصتهای کارآفرینانهبازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
فرصتهای کارآفرینیواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
فروشگاههای آنلاینتدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
فناوری مالیچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
فهم کارآفرینیازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
فیزیک کوانتومواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
فین تکچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
کارآفرینشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
کارآفرینیازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
کارآفرینیطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
کارآفرینیفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کار و رفاه اجتماعیشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
کسب و کارفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کسبوکار مقیاسپذیرمفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
کسبوکار نوپامفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
کسب و کارهای کوچک و متوسطفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کسب وکارهای نوپای کارآفرینانهطراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
کسب و کار و خانوادهازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
مکانیزمهای توسعه رفتار کارآفرینانهشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
مناطق محرومتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
وزارت تعاونشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
ه
هوشیاری کارآفرینانهشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد